La inversió immobiliària puja un 40% en el que va de l'any

Publicat el 10 d'octubre de 2017

La xifra registrada en els nou primers mesos de l'any suposa un 91% de tota l'inversió de 2016.

La inversió immobiliària, que inclou els segments residencials, d'oficines, comerç, logística i hoteler, va ascendir a uns 8.700 milions d'euros en els primers mesos de l'any, un 40% més que en el mateix període de 2016, segons dades de la consultora JLL.

La xifra registrada entre gener i setembre suposa ja un 91% de tota l'inversió comptabilitzada el passat any, que es va situar en 9.564 milions.

El director de Mercats de Capital de JLL, Borja Ortega, ha explicat que el mercat immobiliari "atraviesa un moment excel·lent", i és previsible que tots els segments de negoci milloren el seu volum d'inversió respecte a 2016 i s'obtinguin històrics al tancament de l'any.

Per segments, el de 'retail' (comerç minorista) és el que major volum d'inversió agrupa en aquests nou mesos, 3.267 milions, un 28% més que en igual període de 2016.

 

Font: Expansion

Utilitzem cookies pròpies y de tercers per fer funcionar de manera segura la nostra pàgina web i personalitzar el seu contingut. Igualment, fem servir cookies per mesurar i obtenir dades de la navegació que realitza i per ajustar la publicitat als seus gustos i preferències. Premi el botó "Acceptar totes" per confirmar que ha llegit i acceptat l'informació presentada. Per administrar o deshabilitar aquestes cookies faci clic a "Configuració". Pot obtenir més informació a la nostra política de cookies.
Modificar cookies
Tècniques i funcionals Sempre activades
Aquest lloc web utilitza cookies pròpies per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis. Si continua navegant, suposa l'acceptació de la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades al disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.
Analítiques i personalització
Permeten fer el seguiment i l'anàlisi del comportament dels usuaris d'aquest lloc web. La informació recollida mitjançant aquest tipus de cookies s'utilitza en el mesurament de l'activitat del web per a l'elaboració de perfils de navegació dels usuaris per introduir millores en funció de l'anàlisi de les dades d'ús que fan els usuaris del servei. Permeten desar la informació de preferència de l'usuari per millorar la qualitat dels nostres serveis i oferir una millor experiència a través de productes recomanats.
Marketing i publicitat
Aquestes cookies són utilitzades per emmagatzemar informació sobre les preferències i les eleccions personals de l'usuari a través de l'observació continuada dels seus hàbits de navegació. Gràcies a elles, podem conèixer els hàbits de navegació al lloc web i mostrar publicitat relacionada amb el perfil de navegació de l'usuari.