Canal de denúncies a tercers i distribuïdors
Grupo aFinance ha elaborat un Codi Ètic en el qual s'estableixen els principis ètics i valors que es compromet tots els membres del Grup en el desenvolupament de totes les seves activitats empresarials.
Informar que el Canal Ètic és un mitjà de comunicació confidencial per a tots els membres del Grupo aFinance i proveïdors. Amb l'objectiu d'assegurar la confidencialitat de les dades i l'objecte de la comunicació, la documentació estarà protegida d'acord amb els requisits establerts en la Llei orgànica 3/2018 de Protecció de Dades de Caràcter Personal (LOPD).
El nostre Codi Ètic és un pilar clau en la nostra ètica corporativa i de la conducta responsable que vam mostrar cap als nostres equips i proveïdors, per la qual cosa pot remetre qualsevol dubte, problemàtica o irregularitat vinculada amb el compliment del nostre Codi Ètic.
Si la seva notificació és una reclamació d'origen comercial, pot dirigir-se a la següent bústia: sac@aproperties.es.
Per contra, si la seva reclamació és en relació a la Llei de Protecció de dades, pot dirigir-se a la següent bústia: dpd@aproperties.es.
A continuació, li facilitem un formulari destinat a la creació de denúncies, que poden formular, fins i tot de manera anònima si així ho considera.