A cada una de les sessions, que se celebren a Barcelona Activa, s’hi tracten temàtiques diferents i s’apropen les darreres tendències i l’actualitat als nous professionals i emprenedors.
La comunicació digital ha esdevingut un element clau en l’actualitat, en la vida personal però també en la professional. Tots els sectors empresarials poden beneficiar-se d’una bona estratègia comunicativa; per això Barcelona Activa i elCol·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya organitzen laSetmana de la Comunicació i l’Emprenedoria 2015 entre el 13 i el 16 d’abril.
Aquestes jornades pretenen acostar les darreres tendències de la comunicació als nous professionals, emprenedors i empreses a través de taules rodones, en què conversaran professionals destacats del sector de la publicitat i les relacions públiques. L’objectiu de les jornades és explicar el fenomen comunicatiu d’avui dia i com desenvolupar una comunicació més competitiva.
Cada sessió girarà entorn d’una temàtica diferent, com la comunicació corporativa en un entorn digital, la nova era de la publicitat, la planificació de mitjans després de la digitalització i les oportunitats i amenaces de la nova publicitat a les xarxes socials. Entre els ponents hi ha Eduard Farran, primer doctor en relat de marca de l’Estat espanyol; Luis Meseguer, director de Clear Channel a Catalunya; Enric Sierra, subdirector de lavanguardia.com, i Marc Puig, director de comunicació de l’Ajuntament de Barcelona, entre altres. Podeu informar-vos del programa complet i formalitzar la inscripció a les jornades en aquest enllaç.