Pis en venda a Eixample Esquerra (Barcelona)
Eixample Esquerra, Barcelona ciutat
Situat en una de les plantes més altes d’un emblemàtic gratacel de Barcelona, aquest espectacular pis ofereix vistes obertes de 270º sobre la ciutat i el mar, una panoràmica difícil d’igualar a l’Eixample. Privacitat, llum natural i un horitzó infinit defineixen aquesta propietat realment singular.
L’habitatge es troba a la reconeguda Torre Aragó-Casanovas, edifici icònic de l’any 1972 amb vint-i-una plantes més un entresòl, situat a la cantonada dels carrers Aragó i Casanova, al cor de l’Antiga Esquerra de l’Eixample. Una ubicació estratègica, a pocs minuts a peu del Passeig de Gràcia, Plaça Catalunya, les Rambles, el Barri Gòtic, la Sagrada Família i els mercats de Sant Antoni i del Ninot.
Gràcies a la seva alçada i orientació est, oest i nord, la llum natural inunda totes les estances durant tot el dia. Els amplis finestrals, amb doble vidre, aïllament acústic i fusteria oscil·lobatent, emmarquen vistes excepcionals a alguns dels icones més representatius de la ciutat, com la Sagrada Família, el Tibidabo, les torres de la Vila Olímpica, el Port Olímpic, la Torre Glòries, la Plaça Catalunya i l’Avinguda de Roma.
L’habitatge té una superfície construïda de 125 m² i es distribueix en un ampli saló-menjador, cuina equipada, dormitori principal amb bany en suite i dos dormitoris dobles que comparteixen un segon bany complet. Totes les estances són exteriors, excepte els banys.
Els acabats inclouen terres de parquet sintètic, paviments ceràmics a cuina i banys, i sistema de climatització per conductes (aire condicionat i calefacció) marca Daikin. L’edifici disposa de la Inspecció Tècnica de l’Edifici aprovada recentment.
L’accés a l’edifici i al garatge disposa de servei de consergeria, i el pàrquing compta amb portes automàtiques amb comandament a distància.
Plaça d’aparcament OPCIONAL al mateix edifici.
Excel·lent comunicació amb transport públic, amb estacions de metro properes com Urgell, Hospital Clínic i Universitat, així com diverses línies d’autobús. El Passeig de Gràcia es troba a 10 minuts a peu, la Plaça Catalunya a 15 minuts i l’estació d’AVE Barcelona-Sants a 20 minuts.
Una propietat exclusiva per a qui busca alçada, vistes irrepetibles i una ubicació cèntrica privilegiada a Barcelona.
No deixi passar l’oportunitat de visitar un dels pisos amb millors vistes de l’Eixample.
Algunes d’aquestes imatges han estat moblades amb I.A. i poden no correspondre a la realitat.
Superfície
125 m2
Dormitoris
3
Banys
2